środa, 3 sierpnia 2016

WHITE A-LINE DRESS & SLIP ON | #OOTD

Poprzedni post poświęcony kosmetykom Wam się raczej spodobał, co wywnioskowałam z komentarzy, więc obiecuję, że tematyka beauty będzie się tutaj częściej pojawiała. 
Natomiast dzisiaj standardowo - OOTD :)


Zwykła, biała sukienka o linii A i slip ony - kiedyś nigdy nie widziałam się w tym połączeniu, teraz jak najbardziej mi się podoba. Kiedyś stwierdziłabym, że zarówno sukienka jak i te buty muszą być strasznie niewygodne, dzisiaj wręcz przeciwnie. Sukienki, spódniczki to idealne rozwiązanie na letnie upały. Slip ony może nie są najwygodniejszym obuwiem, ale w porównaniu do innych butów, które mogłabym założyć do tej sukienki, są bezkonkurencyjne :)

Jeśli chodzi tak ogólnie o zdjęcia to zauważyłyście, że często nie patrzę się w obiektyw pozując? Jeśli nie to w dzisiejszym poście macie najlepszy na to przykład - jest tylko jedno zdjęcie, gdzie patrzę się w obiektyw. 
Przejrzyjcie też poprzednie posty, na pewno zauważycie, że robię to naprawdę dość często. :)






Sukienka - H&M
Slip ony - klik


Jak Wam się podoba ten outfit? 
Co Wy najbardziej lubicie zakładać w upały? 
Piszcie w komentarzach!

e-mail: triadaglif@o2.pl

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie slip ony są dość wygodne, więc nie wiem, chyba to zależy od materiału albo po prostu danej pary :) Natomiast połączenie świetne!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie ;3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czkam na post beauty! Śliczne zdjęcia, ja bardzo lubie slip ony! Śliczna sukienka :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna prosta stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka! A slip-on są moim zdaniem jednymi z najwygodniejszych butów :) Sama jednak w upały zdecydowanie wolę lekkie sandałki.
    Świetny look, buziaki! :)
    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały kolor na upalne dni jest najlepszy, bardzo fajnie wyglądasz w takiej stylizacji :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście! Szczerze, to ja też mało patrze się w obiektyw :* Pieknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka. Slip ony są zawsze dobrym połączeniem do wszystkiego. Mnie zawsze obcierają na małych palcach :D ale i tak je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ;) tak sukienki w upalne dni bardzo dobrze się sprawdzają, piękna ta sukieneczka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też najchętniej nie patrzałabym się w obiektyw na zdjęciach hahah ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka. ja jakoś nie jestem za tym, żeby łączyć raczej sportowe obuwie z sukienkami czy spódniczkami, ale jakoś twój outfit przypadł mi do gustu :) oczywiście kliknęłam.
    ja również nie patrzę się za często w obiektyw, hah.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  12. ladna sukienka:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka.
    Ja w upały najczęściej nakładam własnie sukienki, albo top i krótkie spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna sukienka ♥
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweet and Gorgeous A-Line Dress for Ladies

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥