wtorek, 26 listopada 2013

GLANY

Hej wszystkim! Niedawno kupiłam moje upragnione glany. Marzyłam o nich od dwóch lat, w tamtym roku mieli sprowadzić mój rozmiar, jednak się nie udało, a w tym nareszcie się powiodło! Moje glany mają 10 dziurek, są czarno-bordowe, ich cena to 350 zł, a kupiłam je w Heavy Duty. 
Tak się prezentują:










Moje pierwsze spacery w nich były ciężkie i myślałam, że się do nich nie przyzwyczaję, a chodzenie w nich będzie istną udręką, ale na szczęście teraz jest już ok, może nie chodzi się w nich jak po poduszkach, ale czego można się spodziewać po glanach ;)
Najważniejsze jest to, że w końcu je mam i, że spełniłam swoje małe marzenie :D
Niedługo będzie OOTD z nimi. 
Miłego dnia, do następnego, see ya! C:

ASK | TUMBLR | 






56 komentarzy:

  1. są przepiękne *.*

    zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Glany. Glany, Glany, Glany. GLANY! ♥ <---- to oznacza więcej niż 1000 słów!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Glany <3
    Obserwuję + teraz ty =]
    http://bloggerkakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo mi się wydaje albo koleżanka mojego brata ma podobne. To gratuluję,że udało Ci się spełnić swoje marzenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba ciężkie ;D
    Dziękuję, że wpadłaś na mojego bloga ;)
    Obserwuję!
    Zapraszam ;*
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Fajny post :) Obserwujemy???> I prosze kliknij w baner a odwdzięczę się kolejnym komentarzem ;D
    ZAPRASZAM: http://www.lifebysophia1.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam w banner, obserwuję, liczę na to samo ;)

      Usuń
  7. Moja cicoia ostatnio też kupiłą sobie glany 14-dziurkowe
    Zapraszam:;
    fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne butki ^^
    Cudowny blog *.*
    Bardzo mi się podoba to jak piszesz :)
    Obserwujemy ? (napisz umnie)
    Bardzo bym prosiła o poklikanie u mnie w linki voguec oraz persunmall.
    Dla mnie to bardzo ważnę a dla Ciebie to tylko chwila.
    Będę bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam.
    Karolajnaa.
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Glany zawsze na początku są udręką. Ja swoje też kupiłam w HD, mam czarne 20. Wygodne, przyjemnie ciężkie, dodają +50 do fajności i +20 do mocy kopniaka : D

    **
    Wymiana?
    http://flipiflap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też już są w miarę wygodne i jestem z nich mega zadowolona ;D

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za miłe słowa <3
    obserwuję
    + wysłałam Ci dwa tumblry na asku

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki wielkie za odwiedziny, obserwację, klikniecia :)
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te buty! ;D

    nikejla.blogspot.com <----------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty! Ja od roku przymierzam się do kupna glanów ;p
    pozdrawiam ;*
    http://ewelaina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śrenio przepadam za tymi butami, ale podziwiam dziewczyny które je noszą :)
    Ważne, że spełniłaś swoje małe marzenie! ; DD
    Czekamy na OOTD z nimi :)
    Obserwuję!

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy lubi coś innego ;) Dzięki za komentarz <3

      Usuń
  17. Fajne buty

    http://www.nicolasmickey.blogspot.com wpadnij w wolnym czasie, jeżeli blog ci się poddoba zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie przepadałam za glanami i to sie chyba nie zmieni ale sa to buty dobrej jakości i żadna paskudna pogoda Cię nie zatrzyma, zwłaszcza teraz, więc śmigaj dziewczyno bo świat jest piękny i trzeba go eksplorować a w takich butach będzie znacznie lepiej ;)



    pozdrawiam thepandorasb0x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Glany zupełnie nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥
    Glany - nie dla mnie :)
    Zapraszam też do mnie<klik> Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne ;) Ja też bym chciała ale stwierdziłam, że kupię sobie za ok. 2 lata, bo teraz dziwnie by to wyglądało xD Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW też chcę takie , ale jak dla mnie za drogie , chociaż może Mikołaj przyniesie haha :P
    zaobserwujesz ? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    polubisz (bardzo mi zależy) ? : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214
    odwdzięczę się :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny kolor :D

    scaredy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super glany *.* ja miałam kupować, ale narazie mnie nie stać ;)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne buty :D

    obserwujemy?????????
    jeśli tak to ja już.....teraz Twoja kolej ^^

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wow bardzo fajnie wyglądają :)

    pozdrawiam ♥
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog ;)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje SH ;)
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twój również ;p Ja też obserwuję ;3

      Usuń
  28. moja koleżanka nosi glany ;)
    sama mam w domu, ale bardzo mały rozmiar ;)
    najważniejsze ze spełniłaś swoje marzenie :)
    pozdrawaim cieplutko ^^
    może wspólna obserwacja? :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. To super, że spełniłaś swoje marzenie!;D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne są, też miałam kupować glany, ale za ciężkie dla mnie, więc kupiłam martensopodobne;p
    mam prośbę, poklikasz u mnie w link w ostatnim poście?;*

    OdpowiedzUsuń
  31. super glany :3
    http://blogamelia.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥