wtorek, 12 listopada 2013

NEVER GIVE UP


Hej wszystkim! Dzisiejszy post będzie o motywacji, pozytywnym myśleniu itp. 

Jestem osobą, która praktycznie zawsze potrzebuje motywacji zanim zacznie działać. Najczęściej wystarczy mi tylko oglądanie obrazków/zdjęć z różnymi mottami, ale nie zawsze. Czasem oglądam filmiki (jednym z  przykładów jest ten - http://www.youtube.com/watch?v=OAoTJfXRDtI ), wieszam w moim pokoju różne cytaty, słucham pozytywnych piosenek, a w ostateczności oglądam film Never Say Never i Karate Kid (z 2010 r.).
Poniżej przedstawiam Wam kilka obrazków i gifów, które mam nadzieję Was zmotywują, poprawią humor, "namówią" do pozytywnego myślenia itd.


Świetny napis, od którego wzięła się nazwa i tytuł mojego bloga ;)


A tutaj bluza z tym świetnym nadrukiem (którą możecie kupić tutaj - http://fesswybitnie.com/index.php?id_product=24&controller=product )


KILKA FILMIKÓW:



GIFY:



PIOSENKI:



ORAZ COŚ CO JA STWORZYŁAM: 
Pamiętajcie, żeby nigdy się nie poddawać i wierzyć w swoje marzenia. Porażki są nieodłączną częścią sukcesu. Głowa do góry i działajcie! :)
Mam nadzieję, że tym postem chociaż trochę Was pocieszyłam, zmotywowałam. Nie bójcie się - takich postów będzie o wiele, wiele więcej. ;)
Do następnego posta, see ya!
~~~
Znajdziesz mnie na:

  • ask 
  • tumblr  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥