niedziela, 5 lutego 2017

NIEPOWTARZALNE, BAJECZNE SUKIENKI | UK.MILLYBRIDAL.ORG

Millybridal Prom Dresses

Szukasz wyjątkowej, niepowtarzalnej, bajecznej sukienki niczym z czerwonego dywanu? 
Dobrze trafiłaś! :)
Uk.MillyBridal.org to strona, która w swoim asortymencie posiada naprawdę przeróżne sukienki. Zaczynając od tych na prom, a kończąc na eleganckich, wieczorowych kreacjach. 

 Uk.MillyBridal.org → klik 
 

Dlaczego właśnie ta strona, a nie inna? W końcu jest pełno firm zajmujących się tylko i wyłącznie sukienkami. 
Przejrzałam sporo stron, od kilku miałam propozycję współpracy, jednak żadna z nich do mnie nie przemówiła. Zazwyczaj te firmy oferują drogie sukienki, które kompletnie nie są w moim stylu. Ja szukam czegoś niezwykłego, zwracającego na siebie uwagę, dziewczęcego.
Natomiast Uk MillyBridal spełnia wszystkie moje wymagania! Ponadto znalazłam na tej stronie sukienkę, której szukałam już od dłuższego czasu. Chodzi o środkową kreację ze sklejki poniżej. Zastanawiam się nad kupnem jej na moją studniówkę, która czeka mnie już za rok :) Jeśli ją zamówię, to z pewnością pojawi się tutaj na blogu moja opinia o niej (czy jest dobra jakościowo, czy opłaca się zamawiać na tej stronie itp).
 Jeśli chodzi o przedział cenowy tej strony to jest to £60 - £270. Przeliczając na polskie złotówki - otrzymujemy mniej więcej 300zł za najtańszą sukienkę dostępną na Uk MillyBridal. Czy jest to dużo, czy mało - pozostawiam to do Waszej oceny . ;)

Dlaczego na początku posta użyłam określenia, że te sukienki są niczym z czerwonego dywanu? 
Przeglądając Uk MillyBridal zauważyłam, że jest dostępna identyczna suknia do kreacji Lilly Collins (pierwsze zdjęcie od lewej na sklejce) z któregoś z eventów.  Szczerze mówiąc zaskoczyło mnie to bardzo pozytywnie. 

 klik
 1. klik  |  2. klik | 3. klik


1. klik  | 2. klik | 3. klik


 Podsumowując - jeśli kiedykolwiek marzyłaś o bajecznej sukni z różnymi zdobieniami, koniecznie powinnaś odwiedzić tę stronę! 


Piszcie w komentarzach, która z sukienek spodobała Wam się najbardziej.
 Dajcie znać, czy według Was ceny tych sukienek są ok, czy za drogie ;)

askinsta 
e-mail: triadaglif@o2.pl

4 komentarze:

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥