wtorek, 7 lutego 2017

SWETEREK NUDE | SHEIN

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moje ostatnie zamówienie z Shein. 
Jest to uroczy sweterek nude, tak jak to widać po poniższych zdjęciach.
Z góry uprzedzam, że tym razem trochę więcej kombinowałam przy obróbce zdjęć. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza, a wręcz podoba się :) 





 


 

Jeśli chodzi o moją "szminkę" na tych zdjęciach to jest to brązowy cień z paletki Lovely :)


Sweter - klik


Jak Wam się podoba ten sweterek? 
Co myślicie o tej obróbce zdjęć?
Co jest Waszą ostatnią zdobyczą zakupową?
Piszcie!

insta  | fanpage
e-mail: triadaglif@o2.pl

8 komentarzy:

  1. Świetny sweter, mam podobny i bardzo podoba mi się ten dekolt, jest oryginalny :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweterek i ,,szminka'' ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. łał pasuje ci ten kolor <3
    po klikane
    24.00
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweterek :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, chcę zrobić na blogu post o stosunku blogerów do współprac :) Do tego jednak potrzebuję pomocy innych blogerów. Ankieta, którą przygotowałam na potrzeby stworzenia takiego wpisu jest całkowicie anonimowa :) Jeśli chcesz może dać linka także znajomym blogerkom :)
    https://goo.gl/forms/RnUy58HABi5ddDtW2

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥