poniedziałek, 16 grudnia 2013

Bluza galaxy, Tangle Teezer i inne pierdoły ;)

Hej wszystkim!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać rzeczy, które pojawiły się w ostatniej notce ze zdjęciami z insta i nie tylko.

Pierwsza rzecz: bluza galaxy z House'a (za 89.90zł)


 (przód)

 (tył)





Wiem, że wiele osób uważa, że galaxy jest już kiczowate, niemodne, ale mi się nadal podoba, bluza według mnie jest śliczna, a to najważniejsze - żeby mi się moje ciuchy podobały ;)

Kilka dni temu przywędrowała część moich prezentów na święta, więc postanowiłam, że już teraz Wam je pokażę.


Tangle Teezer Compact Styler (za 35 zł na allegro).
Jestem w tych szczotkach zakochana! To już moja druga, pierwsza jest już trochę zniszczona, co zresztą zobaczycie kilka zdjęć niżej.









Jak widzicie, wersja Compact jest o wiele mniejsza i poręczniejsza od zwykłej wersji, co moim zdaniem jest dużym plusem.

Podróbka Beauty Blendera (za 12 zł na allegro) 


Plakietka z Fesswybitnie (wymieniłam się z koleżanką, bo ja dostałam plakietkę z Pepe, a ona właśnie tą, jeszcze raz DZIĘKUJĘ KAJA <3)


 To wszystko na dzisiaj, piszcie, czy Wy też macie Tangle Teezer i Beauty Blender bądź podróbkę i jeśli tak to czy jesteście z nich zadowolone.

A propos 30STM, mam już bilety na ich koncert, który odbędzie się 22.06.2014 r. w Rybniku, więcej szczegółów w następnym poście.

Do następnego, see ya!



32 komentarze:

  1. Bluza świetna!
    A na szczotkę chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluza ja szczotki jeszcze takiej nie używałam może się skusze? nie wiem

    kocham galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bardzo serdecznie! zresztą nie tylko ja, a większość blogerek ;p

      Usuń
  3. Galaxy nadal mi się podoba, chociaż właśnie niektórzy twierdza, że jest kiczowaty, e tam ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna bluza <3

    hopeloveandparty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bluza galaxy normalnie mega!!! <3
    według mnie ten motyw nie jest kiczowaty. ważne żeby ładnie dopasować wszystko ze sobą i żeby Tobie się podobało!! ;-)

    buziaki i zapraszam do obserwacji, odwdzieczam się ! ;-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, jaka super bluza ! *__*

    Pozdrawiam :)
    wrytmiewarszawskiejcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej ja też mam bilety na ich koncert :D Bluza super, mam 3 takie szczotki i chce więcej hehe

    its-okey-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację! Ja też kupuje to co mi się podoba ;) Ta bluza kest extra ^^

    Proszę o kliknięcie w baner sklepu voguec. To dla Ciebie sekundka a dla mnie bardzo wiele.
    http://kindeerkaa.blogspot.com
    Każdy kto kliknie i napisze w komentarzu że kliknął w następnym poście dodam jego link do bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bb jakąś podróbkę z Niemiec i powiem szczerze, że jak dla mnie jest fatalna.

    delmiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest przepiękna Przypinka jest świetna <3


    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna bluza!! Zaobserwowałam i poklikałam w banery ;D Mam nadzieję, że Ci to pomoże... Zaobserwowałabyś mojego bloga? To dla mnie ważne.

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się galxy trochę przejadło, ale bluza całkiem fajna. Hehe, świetna plakietka.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nadal lubię motyw galaxy, a twoja bluza jest prześliczna *-* Moja koleżanka ma też tą szczotkę i jest z niej zadowolona.

    Pozdrawiam i obserwuję od dawna
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się nawet wzór podoba, niestety gryzie sie całkiem z moim stylem do tego jest modny. Więc odpada. Ale na kims bardzo mi sie podoba :) szczotki nie mam i nawet nigdy o niej nie słyszałam, używam malutkiej, drewnianej, kupionej w ramach promocji ze Skrzypowitą. Tez bardzo poręczna, a moje włosy i tak mają gdzies moje zabiegi i zawsze sa rozczochrane...

    OdpowiedzUsuń
  15. Super !

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza świetna! ostatnio bardzo mi się takie podobają:))dodaję do obserw. i zapraszam na konkurs, proste zasady..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału .
    Więcej szczegółów na moim blogu
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy i inspirujący post :) buziaki :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż: milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jeju jaka sliczna bluza *_*

    zapraszam : http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, że bluza jest fajna jednak nie kupiłabym sobie takiej. Jedziesz na koncert?! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, ja niestety nie mogę wtedy być w Rybniku, życzę dobrej zabawy! ;D

    Realistka ze szczyptą pesymizmu, lekko stronnicza, krytyczna ale zawsze szczera. Chcesz może choć trochę poznać mnie mój pokręcony świat i punkt widzenia? ;D Zapraszam: http://diobromoetan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bluza <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podobają mi się te bluzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. napisz, jak sprawuje się ta podróbka beauty blendera, bo mam zamiar kupić ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bluza *.* http://olaa-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się, dodaje do obserwowanych ;D

    zapraszam tu: http://szalonasandra.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne są te szczotki! Obserwuje ;) Zapraszam do mnie xx http://vidziaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥