piątek, 27 grudnia 2013

Bluza i legginsy z oasap!

Hej wszystkim!
Pamiętacie mój post sprzed niedawna, gdzie wspomniałam Wam o mojej wygranej 50$ na wykorzystanie do oasap? (jeśli nie - zajrzyjcie KLIK) Wybrałam dwie rzeczy, miałam małe problemy z zamówieniem ich, ale dałam radę.
I o to są! 












Niedługo będzie sylwestrowy OOTD z tymi rzeczami, więc czekajcie cierpliwie.

Piosenka na dziś - 20 most overplayed songs of 2013

Dajcie znać w komentarzach, czy macie coś z oasap i jak podobają Wam się moja bluza i legginsy ;)


10 komentarzy:

  1. Podziwiam za wybór. Ciekawa jestem jak te rzeczy dopasujesz do innych.

    delmiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oboma tymi ciuchami można by straszyć babcie na ulicach...na serio, kolorki niesamowicie dają po oczach. Do części trupa już się przyzwyczaiłam, ale w zielonkawo-niebieskiej odsłonie jeszcze nie widziałam. Na koncercik by się nadawały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie masz że wygrałaś ;D
    Fajne ciuszki. Ja nie mam nic z tej firmy ;c

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki ^^

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha fajne rzeczy ale nie odważyłabym się w nich wyjść. ;) Po za tym troszkę inny mam styl.:D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy :P

    its-okey-baby.blogspot.com proszę klikniesz w baner Oasap? to bardzo ważne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza! Obserwuje i liczę na to samo!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie czadowski ;)

    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ciuszki :)
    Obserwujemy?
    Napisz odp. na moim blogu :>
    Zapraszam:http://justaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo cudowne ubrania! :)
    Obserwujemy?
    http://stylofthemostimportant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥