sobota, 7 grudnia 2013

DIY: trampki z ćwiekami

Siema!
Dzisiaj będzie o czymś, co same możecie zrobić, a mianowicie o trampkach z ćwiekami. 
Ćwieki możecie kupić w pasmanterii, na allegro lub w innym sklepie internetowym. Jeśli wybierzecie drugą opcję, będziecie miały duży wybór. Piramidki, spike, takie które można przyczepiać, przyszywać, złote, srebrne, czarne.
Ja wybrałam srebrne spike, do przyszycia (bo te z haczykami, które można przyczepiać szybko się odczepiają niestety). 
Przyszywałam je na oko, nie jakoś równo, pod linijkę czy coś takiego tylko gdzie popadnie, bo nadaje to fajny efekt.
Moje trampki z ćwiekami mają już równy rok i mają się dobrze. Były moim zdecydowanym ulubieńcem we wiosnę, lato i wczesną jesień. Nie są praktyczne na w-f więc ich wtedy nie zakładam ;)
Pamiętam, że nawet raz jedna dziewczyna spytała się mnie, gdzie je kupiłam. Cieszyłam się jak małe dziecko, że ktoś na nie zwrócił uwagę i się mu podobały. 

A oto zdjęcia moich cudeniek:













Moim zdaniem takie trampki są oryginalne i zwracają uwagę przechodniów. 
Jeśli kochacie ćwieki jak ja, musicie mieć takie trampki! 

Zmieniając temat to niedawno postanowiłam zmienić troszkę fryzurę, a dokładniej zrobić sobie przedziałek na boku i wywinąć włosy. Wyglądało to tak:


Jak myślicie, do twarzy mi w takiej fryzurze? Lepiej w grzywce czy tak?
A co sądzicie o trampkach? Podobają się czy nie? Piszcie koniecznie w komentarzach!

Piosenka na dziś - Justin Bieber - Mistletoe

Do następnego, see ya! (:


ASK | TUMBLR | ASK NA KTÓRYM OCENIAM TUMBLRY, WYŚLIJ SWÓJ!

45 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, zwracają na siebie uwagę, bo są wyjątkowe ;)
    Są świetnie zrobione, na prawde ;)
    Wyglądają ekstra :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne trampki i śliczna jesteś <33
    zapraszam na mojego bloga :
    tweety-muaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo do twarzy ci w takiej fryzurze, świetne trampki bardzo mi by pasowały do bluzy z ćwiekami :)
    obserwujemy?
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bierz się do roboty i będziesz miała takie trampki ;)
      Dziękuję ;p
      Ja już;p

      Usuń
  4. Bardzo lubię trampki- nosiłam je do pierwszych śniegów, chociaż miały straszne dziury w podeszwach i musiałam wkładać w nie dodatkowe wkładki albo folię :) Taki styl (jestem grunge). Z tego też powodu nie przesadzam z ćwiekami- kojarzą się agresywnie, a mój styl jest raczej łagodny, chyba jedyny tak spokojny rockowy styl życia :) Ale kilka nigdy nie zaszkodzi, jak tylko uda mi się gdzieś kupić takie cuda na pewno ozdobię nimi wszystko co wpadnie mi pod rękę.
    Patrząc na twoje poprzednie zdjęcia, stara grzywka była chyba lepsza, ta jest nad wyraz dziwna.
    sztukiibanialuki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz - wreszcie jakiś sensowny i dłuższy niż tylko typowe "Fajny blog, zapraszam do mnie..."
      Też uwielbiam trampki i zawsze noszę je jak najdłużej się da ;)
      Też wolę siebie w "starej" grzywce, ale jest strasznie niewygodna ;)
      Pozdrawiam ;D

      Usuń
  5. Fajne trampki!

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. orginalne ;d


    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe buty :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Zapraszam do siebie :)
    Bardzo proszę o poklikanie w banery :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, piszę z wiadomością że wygrałaś u mnie konkurs na kartkę świąteczną, także gratuluje !:)
    co do podania dokładnego adresu proszę pisać na e-mail "megisaba@op.pl"
    i w tytule wpisz "KONKURS" :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie obraź się ale bardziej pasuje Ci grzywka.:) Oryginalne trampki.:D Też myślę czasami o tego typu przeróbkach ale na razie na tym się kończy.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trudno, grzywka jest strasznie niewygodna ;p
      Dziękuje ;p

      Usuń
  10. Fajnie to wszystko wygląda.
    W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga
    http://cosmeticsbeautyandfashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglądają te trampki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądają, ale nie wyszedłbym w taki mróz :D !

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja koleżanka z klasy wpadła jakiś czas temu na przyszycie ćwieków do Vansów. Nie powiem żeby fajnie wyglądały miętowe buty z ćwiekami, ale u Ciebie wygląda to znacznie lepiej. http://mojemmmmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam Vansy z ćwiekami też by się podobały ;D

      Usuń
  14. Świetne :)

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trampki są bardzo oryginalne, chodz nie w moim stylu (ale to nie mi maja sie podobac c:)
    A co do grzywki to uważam że jest Ci ładnie i tak i tak:):)
    Pozdrawiam :*
    valia-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podobają mi się takie trampki , ale to może przez to ,że nie lubię Conversów ( tak to sie odmienia? )

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    ale są oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe DIY, ale ja nie przepadam za ćwiekami (w dodatku na butach wydają się mało praktyczne).

    Miłego wieczoru!
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam za ćwiekami, ale robią wrażenie,

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyszlo!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale sliczne <3 Musze kupic cwieki :)A w fryzuzrce ci ladnie :)
    Zapraszam>agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne trampki ,kocham ćwieki ;D
    Fryzurka bardzo ładna i do twarzy Ci:)

    10vee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne trampki.. ćwieki, lepiej trafic nie moglaś :)) Zazdrooo...
    Czy jesteś fanką Justina Biebera ??
    Zapraszam do mnie!!
    Zaobserwujesz ?? Od wdzięczę się!
    http://purple99strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne trampki, przynajmniej rzucają się w oczy ;)


    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju jaki cudowny nowy wygląd i blog mega superowy, obserwujemy? <3
    zapraszam na nowy post, to ważne bardzo i tylko chwila dla Ciebie proszę klikać w linki, klikniesz w link? :*
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny nowy wygląd :) obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog :> napisałaś mi nie dawno na blogu ,że nosisz okulary lecznicze ,a w firmoo.com są do wygrania jakie chcesz czy leczniczy czy zerówki czy przeciwsłoneczne ,ja sama też noszę lecznicze :)
    więc może jednak się skusisz na konkurs :http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/12/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  27. dobre trampki :P

    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)
    www.martulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne są ! Ładnie Ci w takiej fryzurze :)

    http://my-life-naturella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie ci w tej fryzurze ;3

    +obserwuję i zapraszam blondeprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna grzywka. sama bardzo bym taką chciała, ale niestety z moich włosów nie da się takiego czegoś zrobić, a co do butów też są cudowne ! takie oryginalne c;
    http://larossse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem (po przeglądnięciu starszych zdjęć) lepiej Ci było z grzywką, ale tak też jest ładnie :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥