niedziela, 17 lipca 2016

AM I REAL FASHION BLOGGER NOW? | Denim #OOTD

Pewnie część z Was zastanawia się, co może oznaczać ten tytuł posta. Może chociaż niektórzy wiedzą, co mam na myśli.
Otóż chyba każda dziewczyna, która choć trochę przegląda blogi czy też ogląda modowe youtuberki zauważyła, że większość z nich posiada w swojej szafie jeansową kurtkę z lumpeksu. Szczerze mówiąc sama marzyłam od kilku lat, żeby właśnie znaleźć taką perełkę w second handzie. No i wreszcie - mam ją i ja! Naprawdę mega się z niej cieszę, bo dałam za nią tylko 4zł, a wygląda jak nowa. W dodatku mam już pomysł jak ją ciekawie ozdobić, żeby prezentowała się jeszcze lepiej.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego outfitu, bo za pozostałe rzeczy również nie zapłaciłam aż tak dużo, a całość wygląda moim zdaniem świetnie. Nie lubię opowiadać tak ogólnikowo, więc podam Wam ceny :) Zaczynając od góry - ramiączka do stanika kosztowały 30zł z wliczoną już przesyłką, czarny t-shirt 25zł, spodnie 70zł i buty 100zł (również z wliczoną już przesyłką). Ach no i właśnie! Zapomniałam wspomnieć o butach! Z nich jestem równie zadowolona jak i z kurtki, bo szukałam takich w srebrnym kolorze już sporo czasu. Co prawda miałam do wyboru również oryginalne Air Maxy, ale były słabo dostępne nawet na internecie i jak łatwo można się domyślić - kosztowały niemałą sumę. 
Natomiast te z Born2Be (link będzie na dole) wyglądają naprawdę świetnie, a zapłaciłam za nie jedynie stówkę. Mam już je kilka miesięcy i nie zniszczyły się zbytnio. Co do wygody to szału nie ma, ale jest ok. 
Naprawdę polecam zajrzeć do tego sklepu po inne buty, bo mają spory wybór :)


Zdjęcie dodałam już wcześniej na mojego insta, więc jeśli chcecie wiedzieć wcześniej o nowym outficie zapraszam na mój profil (klik).


Uprzedzam, że zdjęć będzie sporo (przynajmniej jak na mnie i moje sesje), ale naprawdę wszystkie mi się podobały i nie mogłam zdecydować się na mniejszą ilość. Uważam, że to zdecydowanie jedna z moich najlepszych sesji, jak nie najlepsza ;)








~~~
Jeansowa kurtka - second hand
Ramiączka - Promees (klik)
T-shirt - House
Spodnie - Bershka
~~~








I na koniec - prawie standardowo już, mam dla Was letnią wishlistę. Może znajdziecie coś dla siebie i postanowicie zajrzeć w linki :)


1. klik   2. klik   3. klik   4. klik


1. klik   2. klik   3. klik

Koniecznie napiszcie w komentarzu, jak oceniacie ten outfit i czy w Waszej szafie również znajduje się jeansowa kurtka z lumpeksu! Z chęcią poczytam :)

e-mail: triadaglif@o2.pl

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjna bluzeczka! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygladasz:) u mnie najlepsza rzecz jaka kupilam w lumpie to plaszczyk:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;) ostatniego czasu bardzo podobają mi się takie jeansowe połączenia ;* oczywiście poklikane ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz ;) Kurtka również fajna, ale ja osobiście takich nie lubie ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubrania z jeansu wyglądają super i pasują do naprawdę wielu rzeczy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie <3 Poklikane :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz stanik czy bluzkę z tymi ramiączkami??
    Mój blog -> karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. taka kurtka za tak niewiele <3 zazdroszczę hahah
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny ten zestaw. Przepiękna bluzka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W ty sezonie modny jest jeans! Jasne ja swoją wyrwałam tylko za 20 zł wlumpie gdzie w sklepach są za 100 zł ! Świetna stylizacja :D
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥