środa, 6 lipca 2016

| Fabolous clothes from Dresslink & CNDirect |

Nie było mnie znów długi czas, ale tym razem nie osiadłam na laurach aż tak jak ostatnio. Od poprzedniego posta zmienił się wygląd bloga - jest nowy nagłówek, nie ma aż tylu różnych ikonek i przede wszystkim ograniczyłam ilość kolorów do czarnego i różowego. Mam nadzieję, że ktokolwiek zauważył tą zmianę. Dajcie znać w komentarzu, czy się podoba.
Poza tym dodałam na Youtube mój OOTD, więcej o nim w następnym poście ;)

Przechodząc jednak do głównego tematu - chciałabym Wam pokazać ciuszki, które przyszły podczas mojej nieobecności na blogu oraz letnią wishlistę z rzeczami, które mega mi się spodobały. 


Na pierwszy ogień idzie OOTD :)










Bluza - klik
Spodnie - Bershka
Buty - Nike Air Force 1
Plecak - klik

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Koronkowa bluzka ze zdjęcia poniżej wymagała pewnych poprawek, bo była zdecydowanie na mnie za duża i zbyt wiele odkrywała, ale mimo wszystko polecam! Jest cudowna ❤







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Co do tego kostiumu - nic dodać, nic ująć. Jest dokładnie taki sam jak na zdjęciach. Bardzo wygodny i praktyczny. Zachęcam do obejrzenia go na stronce. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I na sam koniec czas na letną wishlistę! :)
Wybrałam same perełki, które wpadły mi w oko. 

1. klik     2. klik    3. klik




1. klik     2. klik    3. klik


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Koniecznie napiszcie w komentarzu
- czy podoba Wam się nowy wygląd bloga,
- jak oceniacie ciuszki z posta,
- czy planujecie zamówić coś z Dresslink lub CNDirect 

Wszystkie komentarze z chęcią przeczytam :)

triadaglif@o2.pl



13 komentarzy:

  1. Jaki świetny zestaw! Ten plecak piękny!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kreatywny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com Obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  3. ten plecak jest świeetny:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowa bluzka i ten plecak - cudo! :) Świetna stylizacja, bardzo ładne zdjęcia :**
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś fajne rzeczy kochana życzę i owocnej współpracy poklikałam trochę. :)
    US$ 6.00
    US$25.30
    US$ 3.84
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;) bardzo podoba mi się koronkowa bluzeczka ;* oczywiście kliknęłam ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny plecaczek. :) Świetne zdjęcia!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie wyglądasz! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy wybrałaś. Nowy wygląd bloga - cudoo. <3 Jest tu teraz tak... przejrzyście. <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koronkowa duzo lepiej wyglada na tobie niz na stronce x
    Te force są *______*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę świetne rzeczy, oczywiście kliknęłam :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. po klikane
    4.80
    2.66
    3.53
    3/84
    4.73
    4.50
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥