środa, 13 lipca 2016

SIMPLE #OOTD | filmik na yt!

Tak jak obiecałam - wstawiam filmik z outfitem, który stworzyłam ponad miesiąc temu.
Wiem, że jakość nie jest za dobra, ale proszę o wyrozumiałość - to mój pierwszy filmik z takim montażem, a to w dużej części właśnie tego wina. Gdybym nie dodała za dużo kontrastu w filtrach, byłoby o niebo lepiej.
Wszystkie ujęcia nagrałam sama. Wiem, perspektywa średnia, ale nie mam wyższego statywu ;)
Mimo wszystko mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Zapraszam do oglądania!


Być może w przyszłości pojawi się więcej outfitów w formie filmików... Ale to dopiero jak będę miała lepszy komputer i będę mogła spokojnie wszystko ładnie zmontować.

Koniecznie napiszcie w komentarzu, czy spodobał Wam się filmik i czy chciałybyście więcej outfitów w takiej formie! :)

fanpage | ask | insta
e-mail: triadaglif@o2.pl

9 komentarzy:

  1. Zabieram się do oglądania :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny filmik ;) czekam na więcej ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak super się ogląda!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to przez montaż ale wyglądasz szeroko.
    Mój blog
    Kanał na YT
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit! Uwielbiam te ozdobne ramiączka :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz w tym outficie,pasuje na tegoroczne lato :) Lubię taki styl
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponad minuta oglądania osoby ruszającej się przed kamerą w tym samym stroju jest ponad moje siły. Może nie znam się na blogach modowych, ale myślę, że w tym czasie zdążyłabyś zaprezentować dobrze co najmniej dwa stroje. Po prostu żeby nie było to nużące. Ale ogólnie idea jest fajna, widać, jak ubrania wyglądają w ruchu, o wiele bardziej zywo niż na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że jak na pierwszy filmik to wykonałaś kawał dobrej roboty, brawo!
    Śliczna spódniczka

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2016/07/huge-summer-haul-2016-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. zaraz obejrze:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz, przeczytaj treść posta
♥ Czytam każdy komentarz i odwiedzam każdego bloga podanego w komentarzu
♥ Komentarze typu "fajny blog, super piszesz, zapraszam do mnie" będą usuwane, wysilcie się troszkę i napiszcie coś od siebie
♥♥♥